Umělé vagíny - Růžový slon

Hodina kreslení

Vaše vlastní CFNM povídky a představy
Odpovědět
shadow

Hodina kreslení

Příspěvek od shadow » pát 12. kvě 2017 15:42:08

„No tak Pavle, ukaž mi to, co schováváš pod lavicí", zazněl příkaz ztichlou třídou. Pomalu jsem se zvedal, červený až za ušima a erotický časopis, který sem si právě prohlížel, jsem se snažil zatlačit co nejdále pod lavici. „No tak, slyšíš?" zazněla druhá věta naší učitelky, jejíž výklad matematiky, jsem právě vyměnil za prohlížení prasárniček.

Pomalu jsem vstal a šoural se ke stupínku, nesoucí časopis, srolovaný do ruličky aby z něj by co nejméně vidět a se sklopeným zrakem jsem jej učitelce předal.
Ta si jej překvapeně převzala a s úžasem koukala na ty roztažené nohy na titulní stránce, potom jenom polkla a časopis rychle schovala pod papíry, které měla na stole.

„No tohle! Co ti mám na tohle říct? Tomu se věnuješ místo přípravě na maturitu? Tak víš co? Po vyučování tě očekávám u mě v kabinetu.". Neměl jsem žádnou sílu jí oponovat. Bylo to moje blbost – o přestávce jsme si časopis s klukama prohlíželi, a když zazvonilo, tak jsem jej jenom schoval do lavice. Kdybych ho, já blbec, schoval do batohu, tak se to nestalo a taková kravina by mne nenapadla. Vůbec netuším, co jí budu odpoledne vysvětlovat a jak budu obhajovat. Doufám, ale že to nějak ukecám a nebude z toho nějaký průšvih.

Po skončení vyučování jsem se pomalu šoural ztichlou chodbou k jejímu kabinetu. Byl pátek odpoledne a většina už byla ze školy dávno doma.

Naše matematikářka byla sexy ženská. Asi čerstvě po škole, zrzavá brýlatá holka, s pěknými většími prsy. Sen každého kluka od nás ze školy a já ji teď musím jít vysvětlovat, proč si při jejích hodinách prohlížím nahotinky.